Головна » Без категории » ВИБІР і ПОРІВНЯННЯ коліс для надувного човна.

ВИБІР і ПОРІВНЯННЯ коліс для надувного човна.

размещено в: Без категории 0

Сьогодні на просторах інтернету пропонується широкий асортимент коліс для човна, але як вибрати ті колеса, які підійдуть саме Вам і Вашому комплекту човен + мотор, краще Вас – не вирішить ніхто. Одні консультанти будуть нав’язувати колеса для човна дорожче – щоб більше заробити, інші – неодмінно розхвалювати то, що є – тому, що іншого просто немає. Тому той, хто дочитає статтю до кінця, буде винагороджений правильним вибором транцевих коліс.

Для здійснення вдалого вибору, досить врахувати три взаємозв’язані параметри:
1. Вага Вашого комплекту човен + мотор.
2. Геометріческіе параметри.
3. Зручність експлуатації.

Зупинимося, і обговоримо кожен докладно.

1. ВАГА – коли до нас в офіс дзвонить покупець, і бадьоро повідомляє який у нього човен і мотор – це чудово – але, жоден менеджер в світі не пам’ятає на пам’ять ВАГУ ВСІХ човнів і моторів які випускаються промисловістю різних країн, тим більше бідолаха не може вгадати обсяг паливного бака, кількість бутербродів і різних шалабушек, які є у його човні. Тому почати вибір потрібно з технічного паспорта на човен і мотор. Дізнавшись точну вагу човна і мотора, потрібно додати вагу додаткового спорядження яке буде знаходиться в човні під час руху на транцевих колесах. Тепер умовно розділимо комплект транцевих коліс на металеві стійки і самі колеса. Металеві стійки коліс, серії КТ, від ТЕХНОПАРУСА можуть витримувати навантаження від будь-якого човна пвх. А на самі колеса, виробник накладає обмеження: 60 кг. на одне пневматичне колесо і 125 кг. на одне пінополіуретанове колесо. З цього випливає : якщо маса комплекту не перевищує 100 кг, то Вам підійдуть звичайні пневматичні колеса, якщо маса вище 100 кг то пенополіуретанові. Тепер Ви точно знаєте який тип коліс (пневматичні або пенополіуретанові) Вам потрібен з міркувань вантажопідьйомності. З міркувань зручності експлуатації (не потрібно стежити за тиском) для переміщення по колючках, битому склу – краще пенополіуретанові.

Щоб закінчити розмову про транцеві колеса, трохи забігаючи вперед необхідно відзначити наступне: при виборі стійок коліс з нержавійки, краще відразу замінити роликові підшипники на пластикові втулки які є в наявності в розділі аксесуари цього сайту. Використовуючи колеса з роликовими підшипниками необхідно:
1. Постійно стежити за наявністю мастила в них;
2. Періодично виймати підшипники, промивати бензином або іншим засобом, для видалення старого мастила з піском. Якщо не робити цього то пластикові сепаратори підшипників довго не проживуть.
Транцеві колеса призначені для спуску на воду і підйому човна однією людиною, тому цікавлячись у виробника транцевих коліс: яке навантаження вони здатні витримати, варто поцікавитись у виробника човна – на яке навантаження розрахована приклеєна на тканину ПВХ пластмасова ручка.

2. ГЕОМЕТРИЧНІ ПАРАМЕТРИ. При русі по суші транцеві колеса зрозуміло знаходяться під човном, а ось в похідному положенні вони можуть бути або за транцем, або над транцем. Якщо стійки виготовлялися в гаражних умовах де немає трубогиба, а тим більше неможливо відфрезерувати профіль під заданим кутом з наступним зварюванням в кондуктора, то вони як правило – прямі або мають незрозумілий підгин – типу об коліно. Правильно розрахований кут вигину стійки вирішує два питання:
1. Транцеві колеса не стирчать над транцем в похідному положенні;
2. При русі по суші забезпечується вдалий розподіл ваги комплекту човен + мотор.
Також є колеса з затворним механізмом, які в похідному положенні знаходяться паралельно транця. При їх покупці необхідно врахувати наступне: діаметр колеса 260 мм, два розташованих поруч колеса займуть 520 мм – чи вистачить ширини транця для розташування двигуна? Тому перш ніж замовляти колеса КТ5 необхідно навісити мотор на човен, повернути в крайнє положення і виміряти відстань між ногою двигуна і балоном. Якщо ця відстань менше діаметра колеса (260мм) то після установки транцевих коліс на човен двигун не зможе доходити до крайнього положення. Не зайвим буде звернути увагу на розташування різних косинок від забризкування, грамотність установки ручок для перенесення човна, номерних табличок і обговорити ці параметри при замовленні нового човна у виробника, якщо планується установка транцевих коліс. Для човнів з особливими характеристиками, наприклад з надувним дном низького тиску природно виготовляються транцеві колеса з індексом У- подовжені, а для човнів з Інтерцептор транцеві колеса мають індекс І. Так як ТЕХНОПАРУС продає тільки те, що виробляє – можна замовити конструкцію з необхідними Вам геометричними параметрами, будь-якого кольору, вантажопідйомністю і т.д.

3. ЗРУЧНІСТЬ ЕКСПЛУАТАЦІЇ. Картина маслом. Пізня осінь, швидко вечоріє, до берега злегка змагаючись підходить два човни. Глушать одночасно мотори, але капітан першої чомусь непомітно счелкнул на транці, зіскочив на берег і взявшись за рим ручку бадьоро покотив човник на колесах. Другий не поспішав. Зійшовши на берег, закурив, і тихо матюкаючись поліз в холодну воду монтувати фундаментально стрирчащі над човном транцеві колеса в робоче положення. Цими холодними днями він часто згадував як влітку в теплому офісі на хиткому прилавку він зробив свій вибір і, заощадивши 200 грн купив найдешевші. Тепер стоячи в холодній воді вище коліна, але нижче пояса, дивився вслід товаришеві, і готувався прийняти позу Z. Мат дужчав. Там щось толі не прикручувалось, то не вставлявся – човен злегка похитувало на осінньої хвилі, однією рукою він топив спливаюче колесо, інший – намагався потрапити в іржавий  отвір. І тут тихо так – буль. Як не закочував рукав, все без толку. Скільки не мацав мулистий гниль – не знайшов. Несучи в руці неприкреплене колесо, другою рукою тягнув човен на одному колесі і знову матюкався і згадував: літо, офіс, ЕКОНОМІЮ…..

mqw99gn

ГОСПОДА ВИБІР ЗАВЖДИ ЗА ВАМИ. В наявності як дешеві, фундаментально-гаражні так і конструктивно-продумані, виготовлені із застосуванням лазерних технологій обробки, із нержавіючої сталі, моделі транцевих коліс.
ps: хто хоче поділитися данною інформацією з іншими, посилання на наш сайт звичайно – обов’язкове.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *